Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвети......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвети......

    Мисля че една такава тема в която всеки да си задава въпросите и да си получава съветите е по добре от нова тема за всяко нещо !!!


    Аз искам да попитам нещичко :

    При сменени сегменти, гумички на клапани ,валове , повдигачи, гарнитури

    от къде мове да гори масло ???

    Колата е разработена сега е с маслото налято след ремонта и е на 5500км и е на минимум ???

    Колата няма гърнета и си напушва доста добре преди да загреее(без збачение зима лято)
    Къде да търсим причините ??? някой може ли да ме светне
    ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
    Nissan Qashqai 2,0 140hp
    Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
    ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

  • #2
    Първоначално публикувано от Balagan Покажи съобщение
    Мисля че една такава тема в която всеки да си задава въпросите и да си получава съветите е по добре от нова тема за всяко нещо !!!
    И после като ти потрябва нещо, ходи го намери... Малко трудно не мислиш ли? Освен това има раздел технически справочник точно с такива съвети, ма никой не го чете.

    Първоначално публикувано от Balagan Покажи съобщение
    Аз искам да попитам нещичко :

    При сменени сегменти, гумички на клапани ,валове , повдигачи, гарнитури

    от къде мове да гори масло ???

    Колата е разработена сега е с маслото налято след ремонта и е на 5500км и е на минимум ???

    Колата няма гърнета и си напушва доста добре преди да загреее(без збачение зима лято)
    Къде да търсим причините ??? някой може ли да ме светне
    На колко км след ремонта си? Доливал ли си?
    Този разход на масло не ми изглежда чак толкова голям всъщност
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Не съм доливал от ремонта чак днес долях 800 грама

      от ремонта съм на 5500км и маслото ми беше на минимум !!! казаха ми че след ремонт първото масло си гори до де се разработят чарколяците ама преди 1 месец и около 500км маслото ми беше между минимума и максимума и вчера гледам на минимума LoL
      ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
      Nissan Qashqai 2,0 140hp
      Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
      ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

      Comment


      • #4
        Смени маслото
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Или си изчисти сепаратора
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Което ще рече ???
            ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
            Nissan Qashqai 2,0 140hp
            Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
            ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Balagan Покажи съобщение
              Което ще рече ???
              тази неделя ако доиде Интегралето на сбирката той разправяше че чистел неговия сепаратор преди време маи когато си беше купувал колата питаи го мисля че ще тe упъти правилно
              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

              Comment


              • #8
                Въпреки,че разхода си е нормален за мотор след ремонт,Това за разхода при последните 500 км може да се дължи и на грешка при замерването.Ако не е от маслото,а точно това се получава при лошо масло,започва да го гори мотора след 5000 км или от сепаратора,както посочиха по-горе,другата вероятност е - излъскани цилиндри.Малко хора обръщат внимание на това.Поглеждат,че няма ръб и обявяват цилиндрите за перфектни,а те лъщят като огледало и им се радват.При смяна на сегменти се прокарват с една джаджа с три абразивни камъка,за да се получат надрасквания под ъгъл 120 градуса.Служат хем за по-лесно напасване на новите сигменти,хем са задължителни,за да се получава ефекта на пароструйката и сегментите да не се свиват от маслото и то да отива над буталото.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Едва ли някой си е играл с 3 камъка по моите цилиндри....


                  забравих да споделя че маслото ми е Morris или Morriss английското нзм за кфо стааа въпрос тогава ми го сложиха :
                  ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
                  Nissan Qashqai 2,0 140hp
                  Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
                  ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

                  Comment


                  • #10
                    Аз продължавам да стоя зад моята теза - смени си маслото. Сигурно е на чорба и затва го гори.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                      Аз продължавам да стоя зад моята теза - смени си маслото. Сигурно е на чорба и затва го гори.
                      Тя си е и правилна на 80%,ама нали трябваше да кажа нещо и за останалите 20%
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Аз залагам на сепаратора!

                        И си смени маслото, защото ти ще си следващия уникален скъперник със евтино, смотано масло и гръмнал Туин Спарк!
                        После не искам да те слушам колко скапани били ТС-тата!

                        Fiat Tipo - Series 6000 <<149C2.046>> + momo pack
                        Alfa145 16V TS <<AR67601>> + momo pack, RossoCorsa

                        Comment


                        • #13
                          Сепаратора е Изчистен Споко Жорка...фкарал съм се във филма и днес бая си говорихме за моя СВИНспарк !
                          ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
                          Nissan Qashqai 2,0 140hp
                          Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
                          ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Balagan Покажи съобщение
                            Сепаратора е Изчистен Споко Жорка...фкарал съм се във филма и днес бая си говорихме за моя СВИНспарк !
                            И кво като го изчисти има ли промяна
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Аз съм го чистил преди месец още когато си сменях гарнитурата на капака на клапаните ама чак фвера заграях кое е сепаратора


                              Неска си продухах и оная джаджа дето е до моторчето за празен ход бая мизериии имаше и в нея

                              ама идея си нямам за какфо е...(от ляво на моторчето хванато е за дросела
                              ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
                              Nissan Qashqai 2,0 140hp
                              Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
                              ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

                              Comment

                              Working...
                              X